18 Ekim 2014 Cumartesi

Avatar The Legend of Korra Stili: Kas Yerine Daha Güzel Kaş Çizseydiniz Keşke

Herkese iyi akşamüstleri uzun zamandır bloga yazı yazmıyorum ve buna çok üzüldüğünüzü biliyorum. Gelen kutum dünyanın dört bir yanından gelen maillerle dolu hepsi de tek bir şey diyor: yeni yazı yaz. Hatta birkaç kişi yazı yazmam için yaptıkları gösteriden fotoğraflar da yollamış.

lütfen kızmayın arkadaşlar vallahi zamanım yok 

Her neyse ne diyorduk evet bugün sizlere en sevdiğim dizi olan -tamam çizgi dizi ama birisi en sevdiğin diziler ne diye sorsa cevaplarım arasında avatar da olur- avatarın the legend of korra ayağından bahsedeceğim. Hayal kırıklıklarıyla dolu 2 sezon, güzel hikayeli ama üzücü olan 3. sezondan sonra  Toph Beifong sürpriziyle gönüllerimizi çalan bir sezona giriş yaptık. Uzun zamandır Korra'nın serisinde neyi sevmediğimi merak ediyorum, tamam Korranın ağzına bir tane çakmak istediğim zamanlar olmadı değil ama tüm suçu bu kıza yükleyemem, naif yüreğim buna izin vermez.





Evet, gördüğünüz gibi bu kaşlar beni çok üzüyor ve diziye sempatiyle yaklaşmama engel oluyor. Tamam sonuçta sevdiğimiz karakterlerden kaşları yüzünden vazgeçecek değiliz ama Mako'yu zaten sevmiyorum bir de o kaşlarını görünce biraz sinirleniyorum. Bakın mesela General Iroh'a kötü bir şey diyor muyum? 

canım ya bi ara bize uğrasana

Neyse işte daha tenzinin kaşlarından falan da bahsederdim ama babamız yaşında adam ona laf edemem, saygısızlık olur. Eski serinin güzel kaşlarından örneklerle bu yazıyı bitiriyorum.




Bakın Zuko'nun kaşları diğerlerine göre biraz daha kalın ama çocuk napmış? Bir tarafındaki kaşların tamamen yok ederek bu kalın kaş olayını dengelemiş aferin sana onurlu çocuk.,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder