20 Ocak 2015 Salı

Big Hero 6: Yıl Oldu 2015 Robotlar Nerede?

hiro ve muhteşem baymax

Merhaba bugün Big Hero 6 isimli tatlış animasyonu izledim ve bence hepiniz seversiniz çünkü Marvel&Disney ortak yapımı. Süper kahraman manyaklarıyla, disney animasyonu aşıklarını bir potada eriten bu güzel animasyon aynı zamanda robot severlere de kucak açıyor. Şahsen ben süper kahramanları da, disney animasyonlarını da, robotları da sevdiğim için izlerken çok keyif aldım.

ana karakterimiz hiro

Filmin ana karakteri 13 yaşında liseyi bitirmiş çok zeki çocuğumuz Hiro. Evet Hiro. İsim konusunda adeta bir avatar wan olan Hiro'nun yine çok zeki abisi Tadashi tarafından üniversite ortamına sokulması ve sonradan Big Hero 6 takımını oluşturacak Fred, Go Go, Wasabi ve Honey Limon'la tanıştırılmasıyla başlayan filmimizde çok hızlı bir şekilde kahraman oluyorlar. Açıkçası burada biraz rahatsız oldum çünkü 15-20 dakika falan geçmişti ki ana karakterin çok sevdiği birini kaybetmesi, bir komplonun içine düşmesi gibi klişelerimiz başladı.

big hero 6 olmadan önce

big hero 6 olduktan sonra

Ama olsundu bu bir çizgi filmdi diyerek izlemeye devam ettim ve iyi ki etmişim çünkü oradan sonra bayağı bir topluyor. Ayrıca Marvel filmlerinden alışık olduğunuz Stan Lee Nerede? oyununu burada da oynayabiliyorsunuz arkadaşlar, haberiniz olsun.

keşke bana da sarılsa :(

Fakat bence filmin en güzel yani keşke robotlar gerçek olsa da Baymax gibi bir arkadaşım olsa dedirtmesiydi. Çünkü kendisi robotların Appa'sı sayılabilir.

:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder