14 Ocak 2015 Çarşamba

                     Merhaba ikibinonbeşin ilk yazısında sizlere güzel bir haber vereyim dedim.


Biliyorum ki yurt içinde ve dışında binlerce insan bu haberi sevinçle karşıladı hatta sevinçten sarhoş olan, kutlamayı abartan yüzlerce insan gazetelerin manşetine çıktı.


Fakat benim favorim ellerinde meşalelerle toplanan bu grup oldu. Sevincinizi paylaşıyorum...

Malesef etklinliğimize artık Movie Monday değil de Movie Friday diyeceğiz çünkü hafta içi okul var, insanlar yorgun oluyor vs. diyerek cuma gününe aldık. Hem mübarek gün bence iyi oldu.

Eğer Movie Friday'den daha iyi bir isim öneriniz ya da bu cuma bizimle izlemek istediğiniz bir film varsa yorum/menşın atabilirsiniz. Siz kimsiniz derseniz ben, en yakın arkadaşım sebastiyan ve geri kalan herkesiz derim.

İyi akşamlar.

Evet kardeşim geri dönüyoruz artık sormayın.

1 yorum:

  1. alicanın movurday isim önerisi çok muhteşemdi bence glşhkjgh
    neyşe inside llewyn davisi öneriyorum:>

    YanıtlaSil