29 Aralık 2014 Pazartesi

2014'ün Enleri

Herkes yapıyor benim ne eksiğim var diyerek blog açtığıma göre bu tür listelerden de eksik kalmamam gerek diye düşündüm. Afferin iyi güzel düşünmüşsün dediğinizi duyar gibiyim. Şimdi sizlere bu yıl izlediğim diziler, filmlerden ve tabi ki de bu yılın yakışıklılarından bahsedeceğim.

Diziler
  • Utopia
Zorlu bir kategori olsa da bu yıl izlediğim en güzel dizi tabi ki utopia'ydı. Fazla bilinmeyen bir çizgi romanın dört okuyucusu bir şekilde buluştuktan sonra çizgi romandaki deneylerin gerçek olduğunu anlıyorlar ve başlarına gelmedik iş kalmıyor. Benim gibi en ufak bir olaydan bile onlarca komplo teorisi üreten bir insansanız bu diziye bayılacaksınız. Konusu harika, karakterleri ayrı bir harika, görüntüsü ise muhteşem bir dizi. İzlemeyerek çok şey kaybediyorsunuz. 100/10




  • How to Get Away with Murder
Bu diziden zaten bahsetmiştim. Avukatlı, cinayetli dizi seviyorsanız izlemenizi öneririm.
  • Orphan Black
Her ne kadar bazı kaba insanlar off çakma fringe ya dese de ben sevdim bu diziyi. Tamam sevmemin en büyük sebebi Helena gibi muhteşem bir karaktere sahip olması olabilir fakat emin olun Helena'yı görünce bu diziden vazgeçemeyeceksiniz. Bilim kurgu seviyorsanız seversiniz diyeceğim ama o kadar da bilim kurguluk bi havası yok klonlar falan var ama fringe gibi her bölüm wow science tadı almıyorsunuz. Zaten böyle bir konuyu fringe'in bir bölümünde harcarlar ama napsınlar bu kızcağızların bir walter bishopı yok.



  • White Collar
Matt Bomer'ın dolandırıcıdan polise yardım eden danışman olduğu klişe ama yakışıklı dolandırıcı beylere hayır diyemeyen herkesin izlemesi gereken bir dizi. Eğer yakışıklı dolandırıcılarla ilgilenmiyorsanız -bu durumda sizin için gerçekten çok üzülürüm-  hırsızlı, şık giyinmiş insanlı zaman geçirmelik dizi aradığınızda izlemenizi tavsiye ederim.


  • Fargo ve True Detective
Bunlardan bahsetmeye gerek yok zaten emmy töreninde falan da herkes bahsetti. Bu tür polisiye dizileri seven herkesin de haberi olmuştur. O yüzden haklarında yazacak pek bir şey yok bence.

  • The Amazing World of Gumball
Çizgi film izleme kariyerim başladığından beri favorim olan bu dizi hem komik hem de dünyanın en harika karakteri Darwin'e sahip -özellikle ağlarken dünyanın en tatlı çizgi karakteri oluyor- İzlemeniz için bu yeter de artar bile. 








Yakışıklılar

Futbol ve özenle seçilip gösterilen güzel taraftarlarla 2014ün kazananları yine erkekler oldu ama hanımlara da az malzeme çıkmadı taymlayna bir sürü futbolcu fotoğrafı düştü. Yazı özledim.
  • Manuel Neuer
Kendisinden daha önce de bahsettiğim bu alman harikası hjaksfnldm ıyy kendimden tiksindim neyse ben konuşmayayım fotoğraflar konuşsun.

  • Erik Durm
Yine Almanya yine hoş bir bey her ne kadar bazı hanımlar tarafından fazla ekmek yemiş bu deyip beğenilmese de ben kendisini beğendim, üzülmesin.


  • Daley Blind
Bu yavrucak da portakal ülkesi Hollanda'dan çıkma. Umarım yolu bir gün şınaydır gibi buralara düşer.



  • Matthew Lillard
Çocukluğumda izlediğim ama pek hatırlamadığım Scream'i bu yaz yeniden izlediğimde kendisine gerçekten aşık oldum. Keşke yaşlanmasaydı fakat yaşlı hali bile son derece hoş. Umarım herkes böyle güzel yaşlanır.






  • Jake Falahee
How to Get Away with Murder'ın en güzel karakteri Connor Walshı oynayan Jake beye art arda olan doğum günlerimizi beraber kutlamayı öneriyorum.


  • Lee Pace
Thranduil rolüyle Legolas kimmiş orta dünyanın en harika elfi benim diye ortalarda gezen biricik turtacımız umarım daha da ünlü olur ve kalplerimizi çalmaya devam eder.


ya:d

umarım bana da turta yapar

ne kadar da uzun :/

  • Matt Bomer
Kendisini daha önceden bilsem de karşı konulmaz cazibesini White Collar sayesinde gördüm. Supermanin daha yakışıklı hali nasıl olur diye merak ederseniz kendisine bakabilirsiniz.





  • Dominic Sherwood
Vampir Akademisi filminde oynayan bu hoş beyimizse şanslı olunca bir insana hastalığın dahi deli gibi yakıştığının en büyük kanıtı. Umarım daha ünlü olur diyeceğim fakat bu oyunculukla biraz zor gibi. Umarım daha iyi rol yapmayı öğrenir de bu güzellik heba olmaz.





  • Finn Wittrock
American Horror Storynin 4. sezonunda hasta ruhlu Dandy Mott karakterini oynayan Finn Wittrock gerçek hayatında da psikopat değilse genç kızların gönlünü çalacak gibi gözüküyor. Umarım sonraki sezonlarda da kendisini görürüz ve ikinci bir Evan Peters vakası yaşarız.




suratı çığlık maskesi gibi ya

  • Sam Heughan
Bu sene başlayan Outlander dizisinin yere bakan yürek yakan karakteri Jamie Fraser'ı oynayan bu İskoç bey de genç kızların kalbini çaldı. Keşke kendisi hep dönem kıyafetleri giyse çünkü günümüz kıyafetleri içinde bir garip gözüküyor ama olsun o garip haliyle bile kabülüm.






ne güzel gözleri var öldüm
  • Scott Eastwood
Biricik kovboyumuzun biricik oğlu babasını gölgede bırakacak kadar karizmatik bir insan. Kendisini filmlerde görmeyi dört gözle bekliyoruz.


  • Sean O'Pry
Taylor Swift'in eğlenceli klibinde oynayan görür görmez of şu surata bak hepsi senin mi yavrum dedirten bu abi keşke gerçek hayatta da klipte olduğu kadar güzel olsaymış. 




sajkdfnk bu çok komik ya moda dünyası ivrenç

  • Kerem Bürsin
Sakalın ne kadar önemli olduğunu gösteren Kerem Bürsin de bu yılın güzel kazançlarındandı. Umarız kendisi her konuda sakallıyken benzediği Michael Fassbender'a benziyordur.




Güzeller 

Tarafsız bir zaman gezgini ve kavun lordu olduğumu defalarca belirtmiştim zaten. Şimdi de güzel hanımlardan bahsedelim biraz.
  • Erika Linder
Son zamanlarda en büyük kıraşımın bu hanıma karşı olduğunu yine herkes biliyor tabi. Allah bazı insanları ne de güzel yaratıyor işte hem kadın hem erkek hali muhteşem.









  • Tatiana Maslany
Orphan Black'in yetenekli ve güzel başrolünü bu listeye koymamak büyük ayıp olurdu. Kendisine Emmy adaylığı vermeyen herkesin allah belasını vermesin boşuna beddua etmeyeyim ama cidden ayıp ediyorlar pis kıskançlar. Ayrıca kendisi hakkında özgü namal lan bu ahahah diyen 1 milyonuncu kişiye ödül varmış.


  • Caitriona Balfe
Outlander'ın başrolündeki bu hanımı kıskanmamak elde değil hem zaman yolculuğu yapıyor, hem Sam Heughan'ı götürüyor hem de dönem kıyafetleri içinde muhteşem gözüküyor. Keşke ben de bu kadar zarif olabilsem adeta bir Cate Blanchett.






  • Marlo Meekins
Vineda denk geldiğim bu hanımsa karikatürist ve modelmiş. Instagramında yeterince gezilirse bir çok hoş fotoğrafını görebilirsiniz.


saçları çok güzel

  • Mackenzie Davis
Halt and Catch Fire'ın asi kızı Cameron'ı oynayan bu hanım bazı insanlara çirkin gelse de ben beğeniyorum özellikle de kısa saçlı hali çok tatlış.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder