29 Mart 2016 Salı

Bahar Okuma Şenliği

2. Kategori : (10 puan) Bir çizgi roman veya manga veya foto roman.
İç Savaş - Mark Millar / Marmara Çizgi Yayınları / 212 sayfa (okudum)
4. Kategori (10 puan): Anti-kahraman bir karaktere sahip bir kitap. (Öneriye ihtiyacınız varsa goodreads sayfalarına buradan veya buradan ulaşabilirsiniz)
Locke Lamora’nın Yalanları - Scott Lynch / İthaki Yayınları / 584 sayfa (okudum)
11. Kategori (10 puan): Mektup veya anı veya biyografi veya otobiyografi türünde bir kitap.
Elon Musk & Tesla, Spacex ve Muhteşem Geleceğin Peşinde - Ashlee Vance / Buzdağı Yayınları / 448 sayfa
15. Kategori (10 puan): Genç yetişkin türünde bir kitap.
Kargalar Meclisi - Leigh Bardugo / Novella Dinamik / 528 sayfa (okudum)
18. Kategori (Her kitap 10 puan, 3 kitabı da okuyana ekstradan 20 puan, toplam 50 puan): Olayların geçtiği yerin kitabın isminde yer aldığı üç kitap.
1. Uğultulu Tepeler - Emily Bronte / Bordo Siyah Yayınları / 416 sayfa (okudum)
2. Monte Kristo Kontu - Alexandre Dumas / İthaki Yayınları / 944 sayfa
3. Zindan Adası - Dennis Lehane / Artemis Yayınları / 380 sayfa
19. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplam 60 puan): Kapağındaki baskın rengin kırmızı ve mavi ve yeşil olduğu birer kitap. (Her renkten bir kitap okumanız gerekiyor).
1. Yeşil Kapaklı bir kitap: Labirent - James Dashner / Pegasus Yayınları / 408 sayfa (okudum)
2. Mavi kapaklı bir kitap: Alev Deneyleri - James Dashner / Pegasus Yayınları / 400 sayfa (okudum)
3. Kırmızı kapaklı bir kitap: Çağların Kahramanı - Brandon Sanderson / Akılçelen Kitaplar / 592 sayfa (okudum)
20. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplamda 60 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.Yeni yazarları keşfetmek lazım. Kim bilir şimdiye kadar hiçbir kitabını okumadığımız ama çok seveceğimiz ne çok yazar var. Bir Türk kadın, bir Türk erkek, bir yabancı kadın, bir yabancı erkekten olmak üzere toplam 4 kitap okumanız gerekiyor.
1. Çalıkuşu - Reşat Nuri Güntekin / İnkılap Yayınevi / 544 sayfa
2. Yaşamın Ucuna Yolculuk - Tezer Özlü / YKY /  126 sayfa
3. Fareler ve İnsanlar - John Steinbeck / Sel Yayınları / 128 sayfa
4. Jane Eyre - Charlotte Bronte / Can Yayınları / 632 sayfa (okudum)
21. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 80 puan): Ölmeden Önce Okunacak 1001 Kitap Listesinden dört kitap. (Listeye buradan erişebilirsiniz)
1. Şampiyonların Kahvaltısı - Kurt Vonnegut / April Yayıncılık / 272 sayfa
2. Gurur ve Önyargı - Jane Austen / İş Bankası Yayınları / 424 sayfa (okudum)
3. Otostopçunun Galaksi Rehberi - Douglas Adams / Kabalcı Yayınları / 246 sayfa
4. Sineklerin Tanrısı - William Golding / İş Bankası Yayınları / 261 sayfa
22. Kategori : (Her kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 80 puan) Kendi temanı kendin belirle .
< fantastik >
1. Kuşatma - Brandon Sanderson / Akılçelen Kitaplar / 648 sayfa (okudum)
2. Raven Boys - Maggie Stiefvater / Scholastic Press / 409 sayfa (okudum)
3. Mezarlık Kitabı - Neil Gaiman / İthaki Yayınları / 320 sayfa (okudum)
4. Yokyer - Neil Gaiman / İthaki Yayınları / 372 sayfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder