25 Ekim 2014 Cumartesi

İnsan Yaratımında Son Nokta: Neuer. O Bir Alman.

Şahsen ne el clasico ne de bu tarz benimi izleyeceğim için dedim napsam da bu cumartesi akşamını boşa harcasam ve tatatatam aklıma harika bir fikir geldi. Zaten canım sıkıldığında manuel neuer yazıp çıkan fotoğraflara bakıyordum dedim neden bundan blogda da bahsetmeyeyim?? İyi demişim bence.



Herkesin bildiği gibi kendisi Almanya'nın muhteşşem kalecisi. 1986 doğumlu. Boyu 1.93, kilosu 92. 2012 yılında kazandığı para 6 milyon euro. İşte allah verdim mi her şeyi tam veriyor. Yetenek, tip, boy, pos, para, sevimlilik, karizma ve tabi ki de kavun lordu tarafından sevilme şansı. İşte bu son bahsettiğim şey herkese nasip olmuyor, bu satırları oku ve sevin neuer hadi bakalım.

Kendisinin maçlardaki haline biraz göz atacak olursak;





bence de soyunman iyi bir fikir


Sadece maçtayken değil tabi ki giyinikken de harika.




Fakat takım elbiseliyken daha da harika 





bu abla çok tatlıştı ya keşke ayrılmasaydılar

O kadar dedik harika bir adam harika bir adam ama o da bir insan harika olmadığı bir çok fotoğrafı var. Objektif ve adaletli bir lord olduğumdan o fotoğrafları da sizlerle paylaşıyorum. Tezahürata gerek yok.

ooo kanka akıyo muyuz bu gece diyor

gecelere akıyor

Fakat kendisi senin benim gibi bir insan değil sahada bazen komik durumlara düşüyor, terbiyesiz fotoğrafçılar da acımıyor basıyor deklanşöre -böyle mi yazılıyor bu-


ashjfbadsbjkasn sempatiklikte çığır açmamış mı 


o da insan dişinin arasına maydanoz kaçmış napsın


Tabi sadece komik durumlara düşmüyor kazanınca kutlama yapmasını da biliyor helal olsun be sarı çocuk 



Dediğim gibi o da insan dolayısıyla o da allahını seven defansa gelsin diye bağırıyor.


twerk yapıyor


Ve işte kimsenin bilmediği, alman hükümetinin en büyük sırrını sizlerle paylaşıyorum.  NEUER BİR HAVA BÜKÜCÜ

 uçuyor  


Bu muhteşem olduğu kadar gereksiz yazıma Neuer'in gençlik fotoğraflarından birisi ve çocukluğundan kalma harika videosuyla son veriyorum. Ve evet o da küçükken sarışınmış.




kusura bakmayın bu fotoğrafı paylaşmadan yazıyı bitirmem imkansızdı.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder