4 Kasım 2014 Salı

Fransadan Gelsen De Öpsem Seni Mavi Saçlım Mavi Gözlüm

İyi akşamlar değerli takipçilerim dün akşam herkesin bahsettiği benimse amaaan sonra izlerim diye diye izlemeyi hep ertelediğim La vie d'Adele isimli fransız filmini izledim. Peki beğendim mi? Tabi ki beğendim sonuçta adamlar o kadar uğraşmış bir film çekmiş hem uğraşmak ne kelime maşallah ellerinden geleni ardına koymamışlar film için :d




Neyse işte çoğunuz filmin konusunu falan biliyodur. Adele diye bi kız var, liseli, cinsellikle ilgili kafası karışık falan, oynayan kız çok güzel ben çok beğendim. Saçlarını öylesine topluyor falan ya cidden ne kadar güzel dedim filmi izlerken fakat sonra kırmızı halı fotoğraflarına falan baktım. Ağladım. Neden makyaj yaptın nedeeeeeeen? 

ne güzel 

bir daha gül

ölüyorummm

o saçları boyatmayacaktın


Bir de filmin esas kahramanı emma var ah emma yaktın beni. mavi saçlarına ayrı mavi gözlerine ayrı güldüğünde yanağında oluşan gamzeye ayrı düştüm. Allah yaratınca yaratıyor vallahi.

İki güzel kız gördüm diye filme torpil geçeceğimi sandıysanız çok yanıldınız çünkü eleştiriler geliyor. Yaşasın kavun lordunun objektiflği diye tezahürat yaptığınızı duyar gibiyim sağolun var olun.
  • PÜH ALLAH BELANIZI VERMESİN O 10 DAKİKALIK SEVİŞME SAHNESİ NE YA KULAĞIMDA KULAKLIK OLMASAYDI ANAM BABAM KARDEŞİM BABANNEM KOMŞULAR DUYSAYDI O İNLEME SESLERİNİ O ZAMAN NOLACAKTI????
  • Bakın anlamaya çalışıyorum fakat anlayamıyorum neden karakterin bütün seks anlarını izledik ben bundan cidden hoşlanmadım çünkü erkekle olan seksi gayet çabucak olup bitmişken iki kızın sahneleri maşallaaaaaah iyice uzadı da uzadı. Bir de bunun için "insanlar bir erkek bedeni olmadığı için rahatsız oldu" diyenler var. Ne alakası var kardeşim ben buraya film izlemeye geldim seks izlemeye değil. Tamam Adele bebişin yaşamını izliyoruz, yaşamıyla ilgili en önemli anları izleyelim tamam ama ben kimsenin tutkulu seksini izlemek istemiyorum vallahi mandalinamı yerken bunları izlemek hiç hoş olmuyor.

Biraz Adele'in okul arkadaşlarından bahsetmek istiyorum. Gay çocuğu çok sevdim, her şeyin başı olup Adele'i öpen kıza umut veren sonra cnm o sadece bi öpücüktü diyen kıza sinir oldum o yüzden onun fotoğrafını koymıcam.

Bu çocukcağız iyiydi bak herkese böyle arkadaş lazım


Bir deeeeeeeeee bu adele'in lisedeki arkadaş grubuna o kadar uyuz oldum ki anlatamam. Bunların fotoğraflarını koyıcam ki nefretim her daim diri kalsın. Gördüğüm zaman hatırlayayım şerefsizleri.




Neymiş yok sen lezbiyen misin biz seninle zamanında aynı yatakta çıplak yattık sen beni sikmek mi istedin falan diye cır cır ötüyolar SUSUN LAN SİZE NE KIZIN KİMİ SİKMEK İSTEDİĞİNDEN ARKADAŞSANIZ ARKADAŞLIĞINIZI BİLİN KIZA İYİ DAVRANIN IYY SEN LEZBİYENSİN HADİ CANIM HOŞÇAKAL DENİR Mİ KÖPEKLER? 

Sonuç olarak şaheser değil ama zamanınız olunca izleyin. Bir sürü saçma şeye vaktiniz oluyo biraz da film izlemeye vaktiniz olsun :@ Ayrıca filmi izlerken hep vay anasını acaba fransadaki tüm okullar böyle mi insanlar ne güzel eğitim görüyor dedim çünkü edebiyat dersinde kitap okuyor adamlar aq biz taaşşuku talat ve fıtnata ahahaha taşak mı dedi diye dalga geçilen okullarda okuduk insan cidden üzülüyor.

emma çok güzeldi be :((




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder