11 Kasım 2014 Salı

Nice Mutlu Yıllara Doğum Günün Hatrına

GÜ NAY DIN. Of kadın programı sunucuları efekti gibi oldu ama daha yeni uyandığım için kusura bakmayın, hem yeni uyandığım için aklım yerinde değil hem de mutluluktan öleceğim çünkü bugün ilk aşkımın ve oynadığı film karakteriyle çocukluğumun idolü olmuş dünya güzeli insanın doğum günü. Her ne kadar yaşlandıkça göbek bırakıp patatese benzemeye başlasa da biz seni güzelliğin için sevmedik şerefsiz karakterin için sevdik Leonardo.



1974 yılının kasım ayının 11. günü doğan Leonardo şu an 40 yaşına basmış oluyor. Zaman ne de hızlı geçiyor biraz duygulandım. Kendisiyle ilk tanışmam atvde yakala yakalayabilirsen ismiyle yayınlanan Catch Me If You Can filmini izlememle oldu. Ben o sırada daha 10lu yaşlarıma bile ulaşmamıştım Leonardo ise 28 yaşındaydı. Sarı saçları ve harika gülümsemesi dolandırıcı karakterle birleşince çocuk yaşımda aşk nedir, nasıl aşık olunur hiç bilmeden aşık olmuştum.....




bu tipe nasıl aşık olunmaz 

güzel araba ve pilot üniformalı yakışıklı çocuk en sevdiğim üç şey



Ne anlatsam inanın hiç bilmiyorum. Süper modellerle sevgili olup olup 25 yaşına geldiklerinde ayrılmasını mı, şu an ki sevgilisinin 1992 doğumlu olmasını mı, dört sene sonra benimle sevgili olacağını mı anlatsam bilemedim.




♪ bi dudaktan bi yanaktan bi gıdıktan öperdim ♪

Oscar zamanının en çok yüz güldüren ve yürek burkan oyuncusu olmayı her zaman başaran Leonardo'nun oscar alamamayı pek sorun yaptığını sanmıyorum. Ama her iddiasına varım aynada patates suratına bakıp yaşlanırken nerede hata yaptım diyordur. UMARIM diyordur çünkü hala çok yakışıklıyım, bana hayır diyecek kız yok havalarına giriyorsa biraz üzülürüm. Tamam kendini beğenmiş bir piç ol dedik ama bu kadar da demedik Leonardo. Kendine gel.

:(

IMDB'de yaptığım derin araştırmalar sonucu gördüm ki babası İtalya-Almanya annesiyse Rusya-Almanya kökenli VE ALMANLAR YİNE HARİKALIKLARINI GÖSTERMİŞ OLDU. Bu arada yine sevdiğim bir ülke olan Rusya'nın da bu yapımda emeği geçmesine biraz sevindim doğrusu. Fakat bu güzel bilgiye karşın Leonardo beni yine üzdü kendisi az biraz almanca konuşabiliyormuş. Yahu senin annen alman baban alman leonardo biz bu halimizle az biraz almanca konuşabiliyoruz. Yoksa sen de mi yakışıklı ama içi bomboş insanlardansın. Yapma bunu...



djkafnkasdnms


Anakin Skywalker, Robin, Patrick Bateman NEREDEYSE oynayacağı ama bir şekilde oynayamadığı roller. Açıkçası iyi ki de oynamamış hiçbirinde. Hayden Penettksjf baya güzeldi, çocukcağızın tanınmasını da sağladı. Robin'den bahsetmek bile istemiyorum rezil Batman filmlerindeki ofisboy olmadığı için şu an son derece mutluyum. Patrick Bateman'ı oynasa The Wolf of Wall Street'de "American Psycho'dakiyle neredeyse aynı zengin ve sorunlu bankacı tipi"  diye yorum yapan dallamalar olurdu ben katil olurdum. İyi ki olmamış bakın gördüğünüz gibi her şeyde bir hayır var.






:d



Kendisinin dediğine göre Los Angeles'ın fakir sokaklarında büyüyen Leonardo kendisini hep ezik hissedermiş. Ah bebeğim ya ben de 18 yıldır fakir ve eziğim bir el atsan da kurtulsam şu durumdan ne dersin? Fakirdik diyor ama babası çizgi romancı annesi de sekretermiş yani öyle aman aman bi durumları yok sen de yalanmışsın leonardo fakirlik görmek istersen bize gel. Ekmek arası küflü kaşar yerken çok şükür allahım deyip dine dönersin belki...








Bakın kızıyorum ama Ik ben verliefd op Leonardo DiCaprio arkadaşlar. Bu ne demek? Bu i'm in love with leonardo dicaprio demek. Hollandalı bir kız grubunun Leonardo için yaptığı şarkı. O kızları tek tek bulup ibret olsun diye hepsini öldüreceğim. Leonardo benimdir benim kalacak!!





Yaptığı milyonlarca dolar bağışlarla, köpek balığı saldırısına uğramasıyla, uzay gezisi için 1.5 milyon dolar ödemesiyle, penguenler tarafından saldırıya uğramasıyla, annesi bir Leonardo da Vinci müzesini gezerken ilk tekmesini attığı için adının Leonardo olmasıyla, evinde dev bir KAPLUMBAĞA beslemesiyle, salvador dali tablosuna 1 milyon dolar vermesiyle, skydiving yaparken neredeyse ölecek olmasıyla Leonardo WILHELM Dicaprio son derece kendine has bir insan ve beraber bir yemek yeyip gecelere aksaydık keşke dediğim güzel bir oyuncu. Umarım aklı başına gelir ve biraz kilo verir, o sakalları keser yine o cillop gibi haline döner. Beni üzme Leonardo yoksa gider Dane Dehaan'la takılırım. Catch Me If You Can'deki halinin aynısı zaten.






Film izlemeyi de oyuncuları da onlar hakkında konuşmayı da çok severim çünkü güzel hikayaler ve güzel insanlar görmeyi sevmeyen insan manyaktır zaten. Hepinize iyi akşamlar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder