23 Mart 2015 Pazartesi

Jeff Winger'dan Abed Nadir'e Dönüşümüm

sözde loserlar hahah yalancılar sizi

ashjfnsa bunu niye yazdım çünkü communitynin 2.sezonundaydı sanırım jeff "i hate glee. i hate it." diye pierce'in omzunda ağlıyordu ben de ilk bölümünün yarısını falan izleyip söyledikleri şarkıları beğenmeyince bırakmıştım. Keşke bırakmasaymışım çünkü dün yeniden başladım ve izlerken eğlendim. Şu an 4. bölümdeyim ve favori karakterlerim Kurt ve Sue ama çoğu karakterini beğendim.

işte eski ben

5. bölüme geçmeden önce hemmen karakterleri falan yazayım da bakalım sezon finalinde falan neler değişecek görüp şaşırayım.


İşte baş karakterimiz idealist öğretmenimiz Will Schuester. McKinley Lisesi'nin ispanyolca öğretmeni olan Will eskiden okulun popüler gençlerinden birisiymiş ve Glee kulübünün yıldızıymış ama tabi yıllar geçince insanlar glee ile dalga geçer olmuş, Will ise sadece sıkıcı bir öğretmen olmuş.


Ama ne dedim ben? İdealist dedim. Amerikanın Öğretmen Kemal'i olmaya aday Will hayallerinin peşinden koşup Glee kulübünü devralıyor ama o da ne??? Kulübün bütün üyeleri -afedersiniz- ezik.


İşte dizimiz burada başlıyor. Öğretmen Kemalimiz ezik öğrencilerimizin kendine güvenlerinin yerine gelmesinde yardımcı oluyor ve o da ne? Okulun popüler çocuklarını da Glee kulübüne sokarak normalde asla beraber takılmayacak öğrencilerin dost olmasını sağlıyor. Brava sana Öğretmen Will.


Ama tabi onun da sorunları var manyak bir karısı var. Öğretmen Will'in okulda popüler oğlan olduğunu söylemiştim karısı da zamanında ponpon kızmış, altın saçlı güzel bir kızmış ama işte güzellik her şey değil kadının manyaklığını görünce umarım bazı beylerimiz doğru yolu bulur ve bana düşer :dd

Ayrıca bu Will tam bir çakma Justin Timberlake ya hsajdbsnak çok tatlı adam sevdim kendisini. 


KRALİÇEM. Sue Sylvester amigoların antrenörü, sert bir hanım. Sürekli eşofman giyiyor, diğer öğretmenlere laf sokuyor, Glee kulübünü kapatmak için elinden geleni ardına koymuyor. Kendisine aşığım harika biri.


Bu kadın zamanında Emmyi sunmuştu yine böyle eşofmanlarla falan ama tabi o zamanlar Glee umrumda değildi. Dalga geçiyordum sadece. **ah o eski zamanlar**


BEBEĞİM BENİM KURT ADAM SEVGİLİM. Puhah bu rezil şaka için özür dilerim dizinin en marşmelov karakteri Kurt Hummel. Anlaşıldığı üzere gay. Keşke olmasa da kendime şiplesem bu oğlanı o kadar kendine has hareketleri, mimikleri falan var ki keşke sadece kendisinden bahsedilse dizide<3 
 

sahgdjksa bu mimiklerine hastayım cidden çok sevimli zaten dizide gözükür gözükmez yine böyle bir surat ifadesi yapıyordu canım benim daha o an vurulmuştum kendisine işte gerçek ve ilk görüşte aşk...


Tipe bakar mısınız ya :>> kendisiyle single ladies dansı yapmak en büyük hayat gollerimden birisi oldu.


Giyimi falan da muazzam. Eh zaten zengin sanırım demiştim Marc Jacobs eşyaları falan var böyle loser mı olur diye ama o da kendisini loser olarak görmüyor pek salak oğlanlar bunu çöpe sokarken "bir gün hepiniz benim için çalışacaksınız" diyordu. UMARIM çalışırlar.


İnanır mısınız bu kıza sinir oluyorum. Rachel Berry kesinlikle aralarındaki en yetenekli çocuklardan biri zaten ailesi de baya desteklemiş bu sanatçı yönünü ne hoş ne güzel. İlk bölümde mi ne seksten bahsetmişti demiştim afferin rachel ne de güzel konuştun kız. Amaaa çok hırslı olduğu için beni yoruyor cidden tamam anladıkk en iyi sensin anladıkk


Sürekli ana planda olmak istiyor ve sevgilisi olmamasını çok kafaya takıyor sanırım bu yüzden biraz üzülüyorum umarım ileriki bölümlerde düzelir yoksa ben bu kızı döverim.


Quinn Fabray bu kız da ponpon kızların ve bekaret kulübünün lideri ayrıca esas oğlan Finn'in sevgilisi. shjafbasksa çok ironik bir karakter şu an sadece ironikliği ve güzelliği ile göze çarpıyor.


Ayrıca kraliçem Sue'ya güzel laf sokmuştu bir ara. Bravo kız.


Santana Lopez. Valla bu kızın Quinn tatlışın yancısı olması dışında tek bir özelliği var o da hoşlandığım oğlanla öpüşmesi. Bakalım ileride ne olacak.


Brittany Pierce. Bu kızın da yancılıktan başka bir özelliği yok valla. Gerçi daha 5. bölüme geçmedim ileride neler olur bilemicem...


Tina Cohen-Chang bu kızcağız Glee'nin ana üyelerinden biri ama çok sessiz, kendine güveni yok hiç. Ne zaman görsem aklıma Bratz filmindeki kız geliyor ama bu kızdan ümitliyim umarım ileriki bölümlerde cool bir hanım olur. 


Mercedes Jones sahjfbdsa bu kıza hastayım. Bu da Glee'nin ilk üyelerinden biri. Yani ezik evet ama kendine güveni maşallah çok güzel. Hoşlandığı oğlan kendisini üzünce çocuğun arabasının camını kırıp çocuk "arabamın camını kırdın" deyince "sen de benim kalbimi kırdın" diyebiliyor sahjfjsdan muhteşem. Hoşlandığım çocukta gözü var gibime geldi belki ikisi beraber olurlar gelecek bölümlerde...


Artie Abrams. Yine Glee'nin ilk üyelerinden. Tekerlekli sandalyede olması dışında pek bir özelliği yok gibi. Sanırım kendisi daha çok sosyal mesaj vermede kullanılacak.


Fakat umarım dizide daha aktif bir şekilde yer alır. 


Finn Hudson... hof arkadaşlar. İzlerken benim içim yanıyor bir de o kadar tatlı, salak bir karakter ki böyle çok gülesim geliyor. hof şapşal mısın yaaa diyorum. Kendisine düşeceğim sıralarda acı gerçeği hatırlayıp üzülüyorum.


Bunun yanında tam bir şapşik ^__^ Annesini düşünmesi olsun, Quinn'in bombası sonucu Will'le konuşmaları olsun falan insanın köpek yavrusu gibi sevesi geliyor kendisini.


Bir de böyle aptal biraz sanırım gasfvhcv Kankisi Puck ile beraber prostat konuşmasında baya gülmüştüm. Yaşayan bir Baymax gibi insanın görünce sarılası geliyor cidden...


İşte hoşlandığım oğlan. Noah Puckerman. Ama arkadaşları ona Puck diyor. Kafiyeli olduğu kelimeler MANİDAR...


Dizinin bad boyu bu sanırım. Her çiçekten bal alıyor, loser öğrencilere işkence ediyor falan hiç sevmediğim şeyler utan kendinden oç.


Ben kendisini işkence ettiği Kurt ile şiplemiştim aslında ama spoiler aldım haberler kötü. OLMUYORLARMIŞ. Çok üzüldüm oysa ne güzel bir ikili olurlardı.

Evet daha 5. bölüme başlamamışken yazı yazdım bravo kavun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder